Ne arıyorsunuz?

Sıkça Sorulan Sorular

Sorularınıza cevap bulun veya bize yazın, size memnuniyetle yardımcı olacağız!

Genel

Hangi ana kucağı hangi bebek arabasıyla uyumlu?

Tüm Maxi-Cosi ana kucakları tüm bebek arabalarımızla uyumludur.

Oto koltuklarını bebek arabalarına takabilir miyim?

Maxi-Cosi ana kucaklarını (Pebble S, Pebble 360 Pro, CabrioFix, Coral 360) Maxi-Cosi bebek arabanıza takabilirsiniz ancak oto koltukları bebek arabasına takılamaz sadece araç içerisinde kullanılır.

Family Fix 360 bazası ile hangi oto koltuğunu kullanabilirim?

Family Fix 360 bazası ile sadece Pearl 360 Pro oto koltuğunu kullanabilirsiniz. Diğer oto koltuklarımız bazası ile entegredir bazadan ayrılamaz. Ana kucağı olarak Pebble 360 Pro ve Coral 360 modellerini bu baza ile kullanabilirsiniz.

FAME bebek arabası ışığı nasıl ayarlanır?

Maxi-Cosi uygulamasını App Store ya da Google Play Store'dan indirin. Fame bebek arabanıza Bluetooth ile bağlanın. Uygulama ile kolayca ışıkları açıp kapayabilir, istediğiniz bölümün ışığını açabilir veya ışıkların renklerini değiştirebilirsiniz.

Ürünleri Kurtköy merkezinizde görebilir miyim?

Bu adresten sadece kapalı kutu olarak ürün çıkışı gerçekleşmektedir. Herhangi bir mağaza yoktur ve ürün gösterimi mümkün değildir.

Ürünleri görebileceğim mağazalar var mıdır?

Resmi distribütör olarak mağazamız yoktur ancak Maxi-Cosi ürünlerini tedarik ettiğimiz satıcılarımız vardır.

Stok durumuna ve sizin lokasyonunuzun yakınlığına göre mağazalarımız ile iletişime geçebilir, ürünleri görebilirsiniz.

(Babymall, Merkür Bebe, Gürkan Bebe, Dikkat Bebek Var, Genç Bebe)

Istanbul'da Anadolu Yakasi'nda Caddebostan Merkur Bebe ve Avrupa Yakasi'nda Haramidere Babymall magazasinda bircok modelimizi inceleyebilirsiniz.

Ödemeler, Siparişler ve Faturalama

Ödeme yöntemleri nelerdir?

Ödemelerimiz, PayTR portalının açılır penceresinde güvenli bir şekilde işlenmektedir. Açılan
yeni pencereyi göremiyorsanız, lütfen tarayıcınızın açılır pencerelerini kontrol edin. PayTR
hesabınız olmasa bile, her türlü banka veya kredi kartını kullanabilirsiniz. Aktif bir hesabınız
varsa, bu şekilde de ödeme yapabilirsiniz.

Siparişimle ilgili onay e-postasını almadım, ne yapmalıyım?

Lütfen e-postanın spam klasöründe olmadığından emin olun. Orada bulunmuyorsa, müşteri
hizmetlerimizle iletişime geçin.

Gönderimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizi takip etmek isterseniz, müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin.

Kargo & İade

Ürünümün gelmesi ne kadar sürer?

Teslimatlarımız, satın alma tarihinden itibaren ortalama 3 iş günü içerisinde
gerçekleşmektedir. Cuma 14:00'den sonra verilen siparişlerde kargoya verilme günü Pazartesidir.

Satın aldığım ürün için nasıl fatura talep edebilirim?

Lütfen tüketici hizmetleriyle iletişime geçin ve aşağıdaki bilgileri ekleyin: şirket adı, vergi
adresi ve RFC. Bu, yalnızca satın alma ayı için geçerli olacaktır.

Ürünüm kırık, hasarlı veya eksik geldi, ne yapmalıyım?

Müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin, sorunun kanıtı olarak fotoğraf ve/veya video
gönderin, durumu detaylı bir şekilde açıklayın ve satın alma fişinizi ekleyin. Başvurunuzu
inceledikten sonra, durumu detaylı bir şekilde incelemek veya izlenecek adımları belirtmek
için sizinle iletişime geçeceğiz.

Siparişinizde birden fazla ürün bulunuyorsa veya paket şeklinde satılan ürünlerden satın aldıysanız, ürünleriniz parçalı halde gönderildiğinden ayrı zamanlarda gelebilir.

Satın alma fişim olmadan garanti talep edebilir miyim?

Ürününüzün garantisini geçerli kılmak için satın alma fişinizin, hesap özetinizin veya satın
almanın yapıldığına dair bir belgenin bulunması gerekmektedir. Bu süre maksimum 5 yıl
olmalıdır.

Aldığım ürünün yeni olduğunu nasıl anlarım?

Garanti kapsamında satılan veya değiştirilen tüm ürünler yenidir ve fabrika garantisine
sahiptir.

İade politikası nedir?

1.- İade işlemi, ürünün teslim alındığı tarihten itibaren 15 takvim günü içinde geçerlidir.
2.- İade, satın alma bedelinin %100’ü (nakliye ücreti hariç) olacaktır.
3.- Nakliye masrafları iade edilmez. Müşteri, ürünü depomuza göndermeye ilişkin masrafları
karşılayacaktır. İade şartlarını yerine getirmeyen durumlarda, müşteri ürünü geri göndermeye
ilişkin masrafları da karşılayacaktır.

Gönderim Adresi:
Kurtköy Mah. Ankara Cad. Optimum Loft Sitesi No:400E, 34912 Pendik/İstanbul


4.- Tam bir iade gerçekleştirmek için, ürün orijinal ambalajında depomuza gönderilmelidir.
Ürünü aldıktan sonra, iyi durumda olup olmadığını ve hiçbir parçasının eksik olmadığını
kontrol edeceğiz.
5.- Ürünler ve indirimli ürünler için değişim veya iade kabul edilmemektedir.
6.- Ürün, orijinal ambalajında, tüm aksesuarları ile kullanılmamış ve iyi durumda olmalıdır.

ÖNEMLİ:
Ürün(ler)in iyi durumda (hasarsız), eksiksiz aksesuarlarla ve orijinal ambalajında olduğunu
değerlendireceğiz. Ürün, satın alma sırasında bulunduğu durumla aynı olmalı, yani herhangi
bir değişiklik veya hasar göstermemeli ve tüm parçalarını, aksesuarlarını ve kılavuzlarını
içermelidir. Aksi takdirde, hiçbir tür iade veya değişim uygulayamayız.

Müşteri Hizmetleri

Sorularınız, satın alımlarınız ve müşteri hizmetleri konusunda size yardımcı oluyoruz, ayrıca garantinin doğrulanması sürecinde de destek sağlıyoruz.